En eh, die wilde niet in de
uitzending komen maar hij heeft ons wel een e-mailtje gestuurd. Dat is handig
want En eh, die wilde niet in de uitzending
komen maar hij heeft ons wel een e-mailtje gestuurd. Dat is handig want dan kunnen wij jou
straks ook zijn Email adres weer geven. Want dat staat daar boven.
Kijk, dan zijn ze toch per mail bereikbaar. Maar ik ga
het voor je oplossen, want zal ik even een stukje voordragen uit zijn werk.
Lees ik even om de spelfouten heen.
Naar aanleiding van uw contact met Speedlinq in zake
mevrouw Gevers, berichten wij u als volgt: ten eerste bieden we graag onze
excuses aan voor de vertraging die is ontstaan bij het opzeggen van het
Speedlinq abonnement van mevrouw Gevers. Vanwege een sterke groei van Speedlinq
is op dit onderwerp een achterstand ontstaan. Dit wordt echter op dit moment
snel ingelopen,waardoor we binnenkort weer een
goed service niveau zijn, op goed service niveau zijn. Dus nou 't lukte wel om
nieuwe mensen aan te
sluiten maar mensen die
daaraf wilden dat lukte even niet. (In)Middels heb ik vernomen dat de opzegging
in de systeem is ingevoerd en de opzegging zal deze maand definitief worden.
Hierbij zullen we rekening houden met eventueel te veel
betaalde abonnementskosten vanwege de vertraging bij het opzeggen.
Bovenstaand onderwerp geeft ons echter geen aanleiding
om hierover te communiceren in de uitzending. Da's (= dat is) jammer want ja
dan moet ik dus zo'n brief voorlezen.
Dit laat bovendien onze agenda niet toe, ik hoop
hiervoor op uw begrip. Ze zijn natuurlijk druk bezig met het aansluiten van al
die nieuwe mensen.
Speedlinq geeft wel degelijk om de abonnees. Dit is
onder andere een belangrijk punt in het succes van de snelstgroeiende
zelfstandige provider van Nederland. Ze hebben nog een cadeautje voor je ook
lees ik nu. We zullen ons serviceniveau continue verbeteren en maken daarom
graag ook nog een gebaar naar mevrouw Gevers in de vorm van een gratis Webcam.
|